Wednesday, December 21, 2011

Then and Now

Apa masalah korang sekarang ni?

Seriously aku tak faham masalah adik adik aku, sepupu sepupu aku. Things is different in my way. Damn different. Korang sepatutnya hormat aku doh. Tapi dengan korang, aku kuli korang.

Perangai semua macam ... :
1. Jenis yang NO MERCY for anybody. Tapi bila time diorang sakit, menangis tak habis.
2. Jenis yang suka melawan cakap orang. Omg, geram gila sial.
3. Jenis yang mengada. Contoh, nak benda yang takda. Kalau tak dapat, nangis.
4. Jenis yang manja tahap aku benci gila gila! Marah sikit pun tak boleh.
5. Jenis yang Lawyer buruk. Kau jangan pikir kau hebat sangat sampai nak lawyer buruk dgn orang.

Kau pikir best sangat ke jadi semua ni? Orang menyampah tengok doh ceritanya. Nanti dah kahwin pun macam ni, memang duduk bawah ketiak mak je lah. Malas isteri nak layan. (story pasal laki ni)
*kepada lelaki yang dah kahwin, jangan terasa. sorry kalau terasa.*

Jadi, tu je lah story aku sekarang. Bbye. XOXO

No comments:

Post a Comment